عالی صنعت

قفسه بندی نیم طبقه

توضیحات کلی

  • قفسه نیم طبقه مزنین یا همان بالکن مزنین برای بهره وری بیشتر از ارتفاع سالن را میسر میسازد این سیستم بسیار مستحکم میباشد و اجزای اتصالی ان از پیچ و مهره میباشد و سرعت نصب بالایی نسبت به عملیات ساختمانی را داراست و در نمایشگاهها و تولیدی ها و مکانهایی که برای ایجاد سالنهای دو طبقه تولیدی و مونتاژ قابل اجرا میباشد.
  • ارتفاع ۲۵۰_ ۳۰۰ برای هر طبقه
  • دهانه ۲۰۰ تا ۶۰۰
  • تحمل بار حداکثر تا ۱۰۰۰ کیلوگرم به متر مربع

توضیحات فنی

  1. این شکل قفسه انبار برای افزایش سطح مفید انبار طراحی و تولید می گردد و تماماً پیچ و مهره ای با دهانه و ارتفاع های مختلف می باشد
  2. قابلیت طراحی قفسه انبار برای تحمل بارهای مختلف را دارا می باشد و کلیه محاسبات بارهای استاتیک و دینامیک توسط نرم افزارهای مربوطه شبیه سازی می گردد .
  3. قابلیت نصب بالابر و پلکان در قفسه انبار برای جابجایی کالا را دارا می باشد .
  4. سطح نیم طبقه بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود .
  5. فضای زیر نیم طبقه پیش ساخته جهت حرکت لیفتراک قابل پیش بینی می باشد .
  6. سطح بالای نیم طبقه برای بارگذاری کالا و یا ایجاد فضاهای اداری و یا برای جایگزینی میزهای مونتاژ ، مناسب و قابل طراحی می باشد .
  7. قابلیت طراحی در چند طبقه با توجه به ارتفاع و استفاده چند منظوره از این سطوح را دارا می باشد .
  8. کلیه ستونها این نوع قفسه انبار بوسیله بیس پلیت های مخصوص که دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTM/A123 می باشند و رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند .
  9. رنگ کلیه ستونها با فام طوسی و کلیه متعلقات راهروبندی با فام طوسی آلکید آمید مایع بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوششش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − شش =